Number of the records: 1
Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR
Title Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR Parallel title Social media marketing and it's importance in marketing strategies of Slovak business subjects Author info Romana Olexová Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 115-120. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2 Note Príspevok reflektuje poznatky rozpracované v Projekte mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov do 30 rokov 2316076 - e-marketing a jeho využitie v marketingových stratégiách trhových subjektov v podmienkach SR Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * siete sociálne * propagácia priama * médiá * výskum aplikovaný Annotation Využitie sociálnych médií v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. Priama úmernosť medzi interaktivitou v marketingovej komunikácií a dôveryhodnosťou firmy. Výskum využitia sociálnych médií podnikateľskými subjektmi na Slovensku a jeho parciálne výsledky. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01879-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1