Number of the records: 1
Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz
Title Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz Parallel title Project of ideal Teahouse in context of marketing and strategic analysis Author info Marek Bellay, Vilma Bosáková, Zuzana Lukačovičová Author Bellay Marek Co-authors Bosáková Holubová Vilma Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 20-26 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * projekty * spotrebitelia Annotation Navrhnúť projekt čajovne tak, aby na základe vybraných marketingových a strategických analýz spĺňal požiadavky dnešného uponáhľaného spotrebiteľa. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00920-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 100.1 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1