Number of the records: 1  

Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz

  1. Title Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz
    Parallel titleProject of ideal Teahouse in context of marketing and strategic analysis
    Author infoMarek Bellay, Vilma Bosáková, Zuzana Lukačovičová
    Author Bellay Marek
    Co-authors Bosáková Holubová Vilma
    Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 20-26 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * projekty * spotrebitelia
    AnnotationNavrhnúť projekt čajovne tak, aby na základe vybraných marketingových a strategických analýz spĺňal požiadavky dnešného uponáhľaného spotrebiteľa.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00920-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF100.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.