Number of the records: 1  

Purchasing behaviour of B2B Market

  1. Title Purchasing behaviour of B2B Market
    Author infoGabriela Masárová, Ľubica Štefániková
    Author Masárová Gabriela
    Co-authors Štefániková Ľubica
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 23-30. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords správanie spotrebiteľa * trh * podnikanie * zákazníci * stratégia marketingová * rozhodovanie nákupné
    AnnotationNákupné správanie na B2B trhoch, ktoré sa výrazne odlišuje od nákupného správania B2C trhov. Zákazníkmi B2B trhov sú vždy iba podniky, pričom podniky nakupujú produkty a služby predovšetkým za účelom ďalšej výroby prípadne predajom a nie za účelom uspokojenia potrieb. Organizované nákupné správanie je kľúčovým prvkom vzťahov na B2B trhu a detailné poznanie všetkých jeho aspektov vedie k tvorbe dlhodobých vzťahov v oblasti B2B.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.