Number of the records: 1  

Hodnotenie výkonnosti marketingu v organizácii

  1. Title Hodnotenie výkonnosti marketingu v organizácii
    Parallel titlePerformance evaluation of marketing in the organiza tion
    Author infoViera Kubičková, Katarína Gubíniová
    Author Kubičková Viera EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Co-authors Gubíniová Katarína
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 330-338 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords marketing manažment * manažment produktový * rozhodovanie manažérske * ciele riadenia
    AnnotationPodstata hodnotenia výkonnosti marketingového riadenia v organizácii. Rozhodnutia o marketingových aktivitách. Ciele marketingového manažmentu a merateľnosť efektívnosti marketingových aktivít.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01634-027, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti168.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.