Number of the records: 1
Hodnotenie výkonnosti marketingu v organizácii
Title Hodnotenie výkonnosti marketingu v organizácii Parallel title Performance evaluation of marketing in the organiza tion Author info Viera Kubičková, Katarína Gubíniová Author Kubičková Viera EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Co-authors Gubíniová Katarína Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 330-338 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords marketing manažment * manažment produktový * rozhodovanie manažérske * ciele riadenia Annotation Podstata hodnotenia výkonnosti marketingového riadenia v organizácii. Rozhodnutia o marketingových aktivitách. Ciele marketingového manažmentu a merateľnosť efektívnosti marketingových aktivít. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01634-027, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 168.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1