Number of the records: 1
Ekonomické a podnikateľské prostredie európskeho trhu
Title Ekonomické a podnikateľské prostredie európskeho trhu Author info Eva Hvizdová ml. Author Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 71-83. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * Európska únia * trh spoločný * ukazovatele ekonomické * konkurencieschopnosť Annotation Analýza vybraných základných ekonomických ukazovateľov trhu Európskej únie. Mikroekonomická analýza - konkurencieschopnosť podnikov v nadväznosti na podnikateľské prostredie EÚ. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02144-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1