Number of the records: 1
Komunikácia podniku v podmienkach hospodárskej krízy
Title Komunikácia podniku v podmienkach hospodárskej krízy Parallel title Communication of a company under conditions of economical crisis Author info Daniela Trnovcová Author Trnovcová Daniela EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Note VEGA 1/0053/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia externá * zamestnanci * zamestnávatelia * podnik * kríza hospodárska Annotation Komunikácia je jeden z najdôležitejších procesov výmeny informácií v organizácii ako aj s jej okolím. V čase hospodárskej krízy sa spoločnosť snaží nastaviť a prispôsobiť komunikáciu (internú ako aj externú) konkrétnej situácii. Komunikácia musí byť účinná, nemali by vznikať komunikačné šumy a má sa ňou dosiahnuť požadovaný cieľ a výsledky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02162-113, originál dokumentu
article
Number of the records: 1