Number of the records: 1  

Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne

  1. Title Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne
    TranslationAccessibility as an essential element of attractiveness of the retail unit
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 12, č. 29 (2013), s. 46-56. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords predajne * konkurencieschopnosť * siete obchodné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová
    AnnotationAnalýza dostupnosti maloobchodných predajní v meste Bratislava a možnosti zvýšenia ich atraktívnosti.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00181-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 28-30

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.