Number of the records: 1  

Social Orientation of Marketing Concept

  1. Title Social Orientation of Marketing Concept
    TranslationSociálna orientácia marketingového konceptu
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentJournal of Positive Management. Vol. 4, no. 1 (2013), pp. 52-62. - Toruń : Wydawnictvo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013. ISSN 2083-103X
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * zodpovednosť spoločenská * zisk
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00280-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.