Number of the records: 1
Social Orientation of Marketing Concept
Title Social Orientation of Marketing Concept Translation Sociálna orientácia marketingového konceptu Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Journal of Positive Management. Vol. 4, no. 1 (2013), pp. 52-62. - Toruń : Wydawnictvo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013. ISSN 2083-103X Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * zodpovednosť spoločenská * zisk Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00280-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1