Number of the records: 1
Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace
Title Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace Parallel title Using social networks as tools of destination`s marketing communication Author info Ida Vajčnerová, Eva Kloudová Author Vajčnerová Ida Co-authors Kloudová Eva Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 47, č. 3 (2014), s. 151-161. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * marketing * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * prieskum * Česko Annotation Charakteristika sociálnej siete. Využívanie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie. Možnosti sociálnych sietí na propagáciu destinácie cestovného ruchu. Výsledky prieskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
article
Number of the records: 1