Number of the records: 1
Kľúčové faktory retailového mixu na zahraničných trhoch
Title Kľúčové faktory retailového mixu na zahraničných trhoch Parallel title Key factors of retail mix in foreign markets Author info Marta Pavliková Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 399-408 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * retailing * sortiment obchodný * ceny * komunikácia * distribúcia * štandardizácia Annotation Teoretické prístupy k vymedzeniu retailmanažmentu. Faktory retailového mixu - produkt, cena, komunikácia, distribúcia. Štandardizácia a adaptácia kľúčových retailových faktorov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01863-037, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 462.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1