Number of the records: 1  

Prínosy online komunikácie firmy v rámci budovania pozitívneho corporate image

  1. Title Prínosy online komunikácie firmy v rámci budovania pozitívneho corporate image
    Author infoLenka Šprochová
    Author Šprochová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. S. 127-132. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Zorkóciová Otília ; Balhar Víťazoslav ; Farkašová Nora. ISBN 978-80-225-4001-8
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnik * komunikácia firemná * komunikácia elektronická * internet * imidž
    AnnotationBudovanie firemného imidžu - corporate image. Firemná komunikácia - corporate communication. Firmy na internete. Online komunikácia firmy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01452-011, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.