Number of the records: 1  

Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit

  1. Title Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit
    TranslationOsobnosť konzumenta ako faktor nákupného správania v maloobchodnej jednotke
    Author infoPavol Kita, Veronika Kitová, Marta Grossmanová
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kitová Veronika
    Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Source document Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields. Nr. 5 (2014), pp. 38-43 online. - Arad : Adoram, 2014. ISSN 2344-2409
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * osobnosť * siete maloobchodné * systémy informačné geografické
    AnnotationVzorka 11389 spotrebiteľov v Bratislave vyhodnotená metódami viacdimenzionálneho škálovania a GIS.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01830-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: Nr. 5

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext477.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.