Number of the records: 1
Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny
Title Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny Parallel title Politics in the Supermarket: Boycotting Consumers as Agents of Social Change Author info Michal Nový Author Nový Michal Source document Sociológia : časopis pre otázky sociológie. Roč. 47, č. 1 (2015), s. 87-112. - Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2015. ISSN 0049-1225 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 316.4 - Sociálne procesy Keywords spoločnosť konzumná * interakcia sociálna * prognózy sociálno-ekonomické * bojkot obchodný * politika spotrebiteľská Annotation Každodenné rozhodovanie spotrebiteľa, kúpiť či nekúpiť, môže prekonať mantinely trhového mechanizmu smerom do oblasti tvorby politiky. Negatívne reakcie spotrebiteľa. Súčasné vysvetlenia a bojkot produktov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-6
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 2.3 MB publicly available article
Number of the records: 1