Number of the records: 1  

Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov?

  1. Title Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov?
    Parallel titleDo we understand correctly cognitive, activation-motivational, emotional and socio-psychological determinants of ours students learning?
    Author infoJana Pätoprstá
    Author Pätoprstá Jana EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Source documentFórum cudzích jazykov : časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov. Roč. 7 č. 1 (2015), s. 80-89 CD-ROM. - [Sládkovičovo] : Vysoká škola Danubius, 2015. ISSN 1337-9321
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords vzdelávanie * vyučovanie * študenti * angličtina * prieskum
    AnnotationKognitívna teória definuje učenie sa ako interaktívny proces. Kognitívne štýly podľa vybraných autorov. Štvorfázový cyklus učenia. Efektivita a kvalita vzdelávania. Využívanie pravej a ľavej hemisféry pri učení sa. Výsledky prieskumu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00347-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.