Number of the records: 1  

Digitálny marketing - nový trend marketingovej komunikácie

  1. Title Digitálny marketing - nový trend marketingovej komunikácie : bakalárska práca
    Author infoLenka Danková, školiteľ: Jana Naščáková
    Author Danková Lenka
    Another authors Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Issue dataKošice, 2015. - 50 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number887630

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.