Number of the records: 1
Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov
SYS 0205587 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075058.9 100 $a 20150721d2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov $f Eva Birnerová, Erika Spuchľáková 330 $a Podpora predaja ako jeden z nástrojov marketingovej komunikácie. Špecifiká, výhody, nevýhody, ciele a jednotlivé nástroje podpory predaja, rozdielnosť pri používaní podpory predaja na zahraničných trhoch. Preferencie využívania jednotlivých nástrojov podpory predaja slovenskými podnikmi pôsobiacimi v medzinárodnom prostredí, ktoré boli zistené pomocou dotazníkového prieskumu a vyhodnotené pomocou štatistických metód. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182731 $1 011 $a 1338-5127 $1 200 1 $a MANEKO $b elektronický zdroj $e manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics $v Roč. 3, č. 2 (2011), s. 254-263 $1 210 $a Bratislava $c Ústav manažmentu STU v Bratislave $d 2011 541 1-
$a Sales promotion as a tool increasing the company competitive ability 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001104 $a analýza štatistická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0033253 $a Birnerová $b Eva $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0035251 $a Spuchľáková $b Erika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150721 $g AACR2
Number of the records: 1