Number of the records: 1
Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov
Title Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov Translation Sales promotion as a tool increasing the company competitive ability Author info Eva Birnerová, Erika Spuchľáková Author Birnerová Eva Co-authors Spuchľáková Erika Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 3, č. 2 (2011), s. 254-263. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2011. ISSN 1338-5127 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podpora predaja * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť * analýza štatistická * stratégia marketingová Annotation Podpora predaja ako jeden z nástrojov marketingovej komunikácie. Špecifiká, výhody, nevýhody, ciele a jednotlivé nástroje podpory predaja, rozdielnosť pri používaní podpory predaja na zahraničných trhoch. Preferencie využívania jednotlivých nástrojov podpory predaja slovenskými podnikmi pôsobiacimi v medzinárodnom prostredí, ktoré boli zistené pomocou dotazníkového prieskumu a vyhodnotené pomocou štatistických metód. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 2
article
Number of the records: 1