Number of the records: 1  

Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem

  1. Title Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem
    TranslationUsing the social networks for marketing of the companies
    Author infoZuzana Lukačovičová, Diana Vargová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Vargová Diana
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 30 (2015), s. 222-236. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výskum marketingový * siete sociálne * spotrebitelia * Slovensko * stratégia marketingová
    AnnotationPodstata marketingu na sociálnych sieťach. Sociálne siete uprednostňované na území Slovenska. Vznik Pokec.sk. Využívanie konkrétnych typov sociálnych sietí na území SR. Marketingový prieskum slovenských facebookových stránok.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00585-006, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 29-32

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF358.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.