Number of the records: 1
Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem
Title Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem Translation Using the social networks for marketing of the companies Author info Zuzana Lukačovičová, Diana Vargová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Vargová Diana Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 30 (2015), s. 222-236. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výskum marketingový * siete sociálne * spotrebitelia * Slovensko * stratégia marketingová Annotation Podstata marketingu na sociálnych sieťach. Sociálne siete uprednostňované na území Slovenska. Vznik Pokec.sk. Využívanie konkrétnych typov sociálnych sietí na území SR. Marketingový prieskum slovenských facebookových stránok. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00585-006, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 29-32
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 358.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1