Number of the records: 1
Perception of creativity in international franchising business concepts - comparison analysis between franchisees and franchisors
Title Perception of creativity in international franchising business concepts - comparison analysis between franchisees and franchisors Translation Vnímanie kreativity v medzinárodných franšízových obchodných konceptoch - komparačná analýza medzi užívateľmi a vydávateľmi licencie Author info Vendula Machackova Author Machackova Vendula Source document Creative and knowledge society : international scientific journal. Č. 1 (2012), s. 60-81. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2012. ISSN 1338-4465 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.18 - Obchodná technika Keywords franšíza * kreativita * franchising * prostredie podnikové * spolupráca kultúrna * analýza komparatívna Annotation Význam kultúry v medzinárodnom rozvoji podnikovej kreativity. Kreatívny priemysel a franšízing. Marketing, riadenie ľudských zdrojov, financovanie, účtovníctvo organizačná štruktúra v medzinárodnom franšízingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-2
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 1.1 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1