Number of the records: 1  

Perception of creativity in international franchising business concepts - comparison analysis between franchisees and franchisors

  1. Title Perception of creativity in international franchising business concepts - comparison analysis between franchisees and franchisors
    TranslationVnímanie kreativity v medzinárodných franšízových obchodných konceptoch - komparačná analýza medzi užívateľmi a vydávateľmi licencie
    Author infoVendula Machackova
    Author Machackova Vendula
    Source document Creative and knowledge society : international scientific journal. Č. 1 (2012), s. 60-81. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2012. ISSN 1338-4465
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords franšíza * kreativita * franchising * prostredie podnikové * spolupráca kultúrna * analýza komparatívna
    AnnotationVýznam kultúry v medzinárodnom rozvoji podnikovej kreativity. Kreatívny priemysel a franšízing. Marketing, riadenie ľudských zdrojov, financovanie, účtovníctvo organizačná štruktúra v medzinárodnom franšízingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext1.1 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.