Number of the records: 1  

Uvádzanie nového produktu a trh energetických nápojov

  1. Title Uvádzanie nového produktu a trh energetických nápojov
    TranslationLaunching a new product on the market of energy drinks
    Author infoZuzana Lukačovičová, Radka Benková
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Benková Radka
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 31 (2015), s. 445-458. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * nápoje nealkoholické * marketing mix * trh * reklama * komunikácia marketingová
    AnnotationNávrh uvedenia produktu na slovenský trh, a to konkrétne v štyroch fázach - uvedenie nového produktu na trh, zvýšenie povedomia, získanie nových zákazníkov a zvýšenie rastu tržieb a posilnenie imidžu produktu na cieľovom trhu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00688-009, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 29-32

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF233.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.