Number of the records: 1
Marketing Communication of Organic Food
Title Marketing Communication of Organic Food Translation Marketingová komunikácia biopotravín Author info Alica Lacková Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Naukovij visnik Užgorods`kogo universitetu : serija ekonomika. No. 1 (2015), s. 107-113. - Užgorod : Užgorods`kij nacionaľnij universitet, 2015. ISSN 2409-6857 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine systematics 339.138 - Marketing Keywords biopotraviny * bioprodukty * komunikácia marketingová * nástroje marketingové Annotation Marketingové komunikačné nástroje: reklama, vzťahy s verejnosťou, propagácia predaja, osobný predaj, priamy marketing. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01052-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1