Number of the records: 1  

Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum

  1. Title Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum
    Author infoMária Spišiaková, Peter Štetka
    Author Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source documentMarketing identity. Dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013. S. 217-236. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013 ; Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva Medzinárodná vedecká konferencia / Jurišová Vladimíra ; Hrabačková Veronika. ISBN 978-80-8105-553-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    NoteVEGA 1/0100/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02202-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.