Number of the records: 1  

Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu

  1. SYS0211444
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075103.0
    100
      
    $a 20160125d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu $f Jozef Bucko, Martina Ferencová, Lukáš Kakalejčík
    330
      
    $a Analýza vnímania dôležitosti vybraných faktorov pri kúpe prostredníctvom internetu v podmienkach slovenského trhu. Formulácia hypotézy. Predpoklad existencie štatisticky významného rozdielu medzi vnímaním dôležitosti vybraných faktorov ovplyvňujúcich kúpu prostredníctvom internetu podľa rodu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0211431 $1 011 $a 1338-5127 $1 200 1 $a MANEKO $b elektronický zdroj $e manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics $v Roč. 7, č. 2 (2015), s. 177-185 $1 210 $a Bratislava $c Ústav manažmentu STU v Bratislave $d 2015
    541
    1-
    $a Analysis of the factors that influence internet shopping
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045255 $a Bucko $b Jozef $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0021831 $a Ferencová $b Martina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0060765 $a Kakalejčík $b Lukáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160125 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.