Number of the records: 1
Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu
SYS 0211444 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075103.0 100 $a 20160125d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu $f Jozef Bucko, Martina Ferencová, Lukáš Kakalejčík 330 $a Analýza vnímania dôležitosti vybraných faktorov pri kúpe prostredníctvom internetu v podmienkach slovenského trhu. Formulácia hypotézy. Predpoklad existencie štatisticky významného rozdielu medzi vnímaním dôležitosti vybraných faktorov ovplyvňujúcich kúpu prostredníctvom internetu podľa rodu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0211431 $1 011 $a 1338-5127 $1 200 1 $a MANEKO $b elektronický zdroj $e manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics $v Roč. 7, č. 2 (2015), s. 177-185 $1 210 $a Bratislava $c Ústav manažmentu STU v Bratislave $d 2015 541 1-
$a Analysis of the factors that influence internet shopping 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0045255 $a Bucko $b Jozef $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0021831 $a Ferencová $b Martina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0060765 $a Kakalejčík $b Lukáš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160125 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1