Number of the records: 1
Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia
Title Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia Translation Launching a new product on the market - case study Author info Jana Naščáková, Mária Čuchráčová Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Čuchráčová Mária Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 3 (2015), s. 26-31 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords umiestňovanie produktov * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * kozmetika * štúdie prípadové Annotation Uvedenie nového produktu na trh predstavuje pre podnik príležitosť rastu ako aj získania lepšej konkurenčnej pozície na trhu. Spoločnosť predpokladá, že pri zavedení produktu a do 3 mesiacov od tohto dátumu dosiahne objem tržieb z predaja novej vône o 10 % vyššie, ako pri porovnateľných produktoch. Každý nový produkt a inovácia, predstavuje snahu o získanie konkurenčnej výhody. Hlavne v kozmetickou priemysle je pritom novým produktom sledovaná snaha o jedinečnosť a tým získanie lojality zákazníkov, ktorých nebude jednoduché presvedčiť na konkurenčný produkt. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01583-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 259.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1