Number of the records: 1  

Cultural distinctions between the countries and differences in level of development of regions in the same country: what it is more important for sales on B2B markets

  1. Title Cultural distinctions between the countries and differences in level of development of regions in the same country: what it is more important for sales on B2B markets
    TranslationKultúrne rozdiely medzi krajinami a rozdiely v úrovni rozvoja regiónov v rámci krajiny: čo je dôležitejšie v predaji na B2B trhoch?
    Author infoAnastasii Klimin, Dmitrii Tikhonov, Katsairiyna Izbash
    Author Klimin Anastasii
    Co-authors Tikhonov Dmitrii
    Izbash Katsairiyna
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 3 (2015), s. 46-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zvyklosti kultúrne * stratégia marketingová * zákazníci * diferenciácia regionálna * kultúra * trh
    AnnotationRozdielnosť kultúry medzi krajinami a jej vzťah k rozdielnosti úrovne sociálneho a makroekonomického rozvoja regiónov v tej istej krajine.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.