Number of the records: 1  

Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky

  1. SYS0213296
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073543.2
    100
      
    $a 20160301d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky $f Jana Naščáková, Daniel Kerekeš
    330
      
    $a Opis politického trhu Slovenskej republiky. Návrh procesov politického marketingu pre politický trh Slovenskej republiky. Popis politických, právnych, socio-demografických a ekonomických činiteľov ovplyvňujúcich politický trh.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0213282 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 11, č. 4 (2015), s. 26-36 online $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2015
    541
    1-
    $a Political marketing in the conditions of the Slovak Republic
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044170 $a marketing politický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002651 $a kampane volebné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKOP $9 90 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0055494 $a Kerekeš $b Daniel $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160301 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.