Number of the records: 1
Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky
SYS 0213296 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073543.2 100 $a 20160301d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky $f Jana Naščáková, Daniel Kerekeš 330 $a Opis politického trhu Slovenskej republiky. Návrh procesov politického marketingu pre politický trh Slovenskej republiky. Popis politických, právnych, socio-demografických a ekonomických činiteľov ovplyvňujúcich politický trh. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0213282 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 11, č. 4 (2015), s. 26-36 online $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2015 541 1-
$a Political marketing in the conditions of the Slovak Republic 610 1-
$9 eu_un_auth*0044170 $a marketing politický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002651 $a kampane volebné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004417 $a politika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKOP $9 90 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0055494 $a Kerekeš $b Daniel $4 070 $9 10 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160301 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1