Number of the records: 1
Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie
Title Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie Parallel title Marketing research for management decisions Author info Naqibullah Daneshjo Author Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov : 18. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2015, Košice. S. [1-8] online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2015 / Kováč Jozef ; Onofrejová Daniela ; Petriková Andrea ; Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-553-2488-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výskum marketingový * marketing * rozhodovanie manažérske * prieskum * firmy * zákazníci Annotation Charakteristika marketingového výskumného systému. Manažérske rozhodovanie. Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie. Aplikácia metód marketingového výskumu. Výskum pozorovaním a prieskumom realizovaný v podniku Auto - technop. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01641-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 677 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1