Number of the records: 1  

Signification pragmatique des slogans publicitaires

  1. Title Signification pragmatique des slogans publicitaires : bakalárska práca
    Author infoViktória Fejesová, školiteľ: Iveta Rizeková
    Author Fejesová Viktória
    Another authors Rizeková Iveta (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Corporation Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra románskych a slovanských jazykov
    Issue dataBratislava, 2016. - 51 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageFrench
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number893454

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce691.6 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.