Number of the records: 1
Purchasing behaviour of Czech single and its consequences on marketing communication effectiveness
Title Purchasing behaviour of Czech single and its consequences on marketing communication effectiveness Translation Nákupné správanie českých singels a jeho dopady na efektivity marketingovej komunikácie Author info Martin Klepek, Kateřina Matušínská Author Klepek Martin Co-authors Matušínská Kateřina Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 16, č. 1 (2016), s. 57-69. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2016. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing mix Annotation Charakter a význam trhovej segmentácie. Vybrané externé marketingové stimuly nákupného správania. Dotazníkový prieskum medzi singles v ČR o najvplyvnejších reklamných médiách. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 452.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1