Number of the records: 1
Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny)
Title Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny) Translation Marketing mix of internationally active company in terms of transport and logistics (export to the USA and China) Author info Lucia Khúlová Author Khúlová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 5, č. 1 (2016), s. 87-97. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581 Výstup z projektu VEGA 1/0391/13 Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku)
Note VEGA 1/0391/13 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords USA * Čína * podnik medzinárodný * preprava * logistika * vývoz * distribúcia * marketing mix Annotation USA a Čína predstavujú kľúčových hráčov vo svetovom obchode, preto sú významným potenciálom pre vstup na trh. Identifikovanie jednotlivých politík marketingového mixu (produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej) s cieľom zdôrazniť význam prepravy a logistiky ako efektívneho spôsobu prenikania na zahraničné trhy na príklade exportu do USA a Číny. Porovnanie logistických výkonov týchto dvoch krajín a zhodnotenie príležitosti a rizík spätých s exportom na daný trh. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00629-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-2
article
Number of the records: 1