Number of the records: 1  

Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny)

  1. Title Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny)
    TranslationMarketing mix of internationally active company in terms of transport and logistics (export to the USA and China)
    Author infoLucia Khúlová
    Author Khúlová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 5, č. 1 (2016), s. 87-97. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581
    Výstup z projektu VEGA 1/0391/13 Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku)
    NoteVEGA 1/0391/13
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords USA * Čína * podnik medzinárodný * preprava * logistika * vývoz * distribúcia * marketing mix
    AnnotationUSA a Čína predstavujú kľúčových hráčov vo svetovom obchode, preto sú významným potenciálom pre vstup na trh. Identifikovanie jednotlivých politík marketingového mixu (produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej) s cieľom zdôrazniť význam prepravy a logistiky ako efektívneho spôsobu prenikania na zahraničné trhy na príklade exportu do USA a Číny. Porovnanie logistických výkonov týchto dvoch krajín a zhodnotenie príležitosti a rizík spätých s exportom na daný trh.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00629-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.