Number of the records: 1  

Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov

  1. Title Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov
    Parallel titleThe Modern trends of business communication policy
    Author infoAndrea Čambalíková
    Author Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing virálny * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * médiá sociálne * podpora predaja
    AnnotationKomunikačná politika ako nástroj marketingu. Zložky komunikačného procesu. Tradičné nástroje komunikačnej politiky. Moderné nástroje komunikačnej politiky: digitálny marketing, virálny marketing, guerilla marketing, marketing v sociálnych médiách, product placement.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00960-016, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti950.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.