Number of the records: 1
Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov
Title Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov Parallel title The Modern trends of business communication policy Author info Andrea Čambalíková Author Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing virálny * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * médiá sociálne * podpora predaja Annotation Komunikačná politika ako nástroj marketingu. Zložky komunikačného procesu. Tradičné nástroje komunikačnej politiky. Moderné nástroje komunikačnej politiky: digitálny marketing, virálny marketing, guerilla marketing, marketing v sociálnych médiách, product placement. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00960-016, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 950.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1