Number of the records: 1  

Zákazníci ako indikátor úspešnosti startupu

  1. Title Zákazníci ako indikátor úspešnosti startupu
    Parallel titleCustomers as an indicator of the success of the startups
    Author infoRáchel Matušková
    Author Matušková Ráchel EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7
    NoteI-15-101-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords start-up * podnikanie * podnikatelia * zákazníci * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * reštaurácie * hotely
    AnnotationÚspešné a zanikajúce start-upy. Cieľoví zákazníci a trhový potenciál ako faktor úspechu v skúmaných start-upoch: Aerobtec, Amena, LIFARS, Villo.in, Bookio, Hotelio, Creedoo, Dreamosh, Videoobhliadky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00960-076, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti618.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.