Number of the records: 1  

Relationship of reverse logistics and marketing communication in Czech Republic

  1. Title Relationship of reverse logistics and marketing communication in Czech Republic
    TranslationVzťah reverznej logistiky a marketingovej komunikácie v Českej republike
    Author infoFrantišek Milichovský
    Author Milichovský František
    Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 10, č. 26 (2016), s. 48-56. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2016. ISSN 1802-8527
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * logistika reverzná * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * spotrebitelia * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * Česko * výskum marketingový
    AnnotationDefinícia pojmov reverzná logistika, marketing, zážitkový marketing. Dotazníkový prieskum v Českej republike v roku 2015, či majú koncoví zákazníci záujem o aktivity reverznej logistiky. Vplyv reverznej logistiky na nákupné rozhodnutia. Výsledky môžu byť aplikovateľné pre spoločnosti pôsobiace v strednej Európe.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 25-27

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF566.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.