Number of the records: 1
Relationship of reverse logistics and marketing communication in Czech Republic
Title Relationship of reverse logistics and marketing communication in Czech Republic Translation Vzťah reverznej logistiky a marketingovej komunikácie v Českej republike Author info František Milichovský Author Milichovský František Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 10, č. 26 (2016), s. 48-56. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2016. ISSN 1802-8527 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * logistika reverzná * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * spotrebitelia * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * Česko * výskum marketingový Annotation Definícia pojmov reverzná logistika, marketing, zážitkový marketing. Dotazníkový prieskum v Českej republike v roku 2015, či majú koncoví zákazníci záujem o aktivity reverznej logistiky. Vplyv reverznej logistiky na nákupné rozhodnutia. Výsledky môžu byť aplikovateľné pre spoločnosti pôsobiace v strednej Európe. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 25-27
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 566.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1