Number of the records: 1
Jak se využívá metod stanovení hodnoty zákazníka na trhu B2B
Title Jak se využívá metod stanovení hodnoty zákazníka na trhu B2B Author info Pavel Horák Author Horák Pavel Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 4 (2016), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * spotrebitelia * hodnota * pojmy * zisk podnikový * podnik malý * podnik stredný Annotation Zákazníci ako najcennejšie aktíva spoločností. Pojem hodnota zákazníka, celoživotná hodnota zákazníka (CLV), skutočná celoživotná hodnota zákazníka (real CLV). Stanovenie CLV vyvoláva množstvo problémov na strane príjmov i nákladov. Práca s hodnotou zákazníka je kľúčovou úlohou marketingových manažérov v budúcnosti, aj keď metodiky hodnotenia a spôsoby výpočtov zrejme budú v jednotlivých firmách odlišné. A to nielen podľa odboru podnikania a veľkosti firmy, ale aj v závislosti od charakteru obchodného cyklu jednotlivých produktov. Príklad z trhu IT firiem malej a strednej veľkosti na odhadnutie celkového potenciálu zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-4
article
Number of the records: 1