Number of the records: 1  

Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume

  1. Title Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume
    Parallel titleThe Innovative methods of data collection in marketing research
    Author infoIvan Stračár
    Author Stračár Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * rozhodovanie nákupné * metódy * inovácia
    AnnotationCharakterizovanie a konkrétne pomenovanie inovatívnych metód ako takých a zadefinovanie určitých predikcií marketingového výskumu v budúcnosti. Terminológia inovatívnych metód v marketingovom výskume.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01307-020, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti675.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.