Number of the records: 1  

Identifikácia častí a funkcií mozgu súvisiacich so spotrebiteľským správaním

  1. Title Identifikácia častí a funkcií mozgu súvisiacich so spotrebiteľským správaním
    Parallel titleParts and functions of the brain related to consumer behavior
    Author infoRóbert Šlosár
    Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 452-458 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4279-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords vedomie * empatia * rozhodovanie nákupné * inteligencia * správanie spotrebiteľa * neuromarketing
    AnnotationAutor v príspevku identifikuje jednotlivé časti mozgu, resp. laloky a hlavné funkcie, ktorými disponujú s väzbou na spotrebiteľské správanie. Jednotlivé časti mozgu neovplyvňujú len spotrebiteľské správanie, ale aj množstvo iných procesov, ktoré sú nevyhnutné pre existenciu človeka.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01333-045, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF731.3 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.