Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Názov Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes
    Preklad názvuRozsah využitia údajov v rámci procesov digitálneho marketingu
    Autorské údajeMartin Kuchta
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2020), s. 35-43 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081
    PoznámkyVEGA 1/0657/19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dáta * marketing elektronický * inteligencia umelá * obchod
    AnotáciaRozšírenie využívania údajov v rámci procesov digitálneho marketingu. Úroveň znalostí prístupov obchodníkov založených na údajoch a na oblasti, v ktorých sú takéto prístupy použiteľné. Dostatočná informovanosť o veľkých nástrojoch na spracovanie údajov a umelej inteligencie a odhalenie v súčasnosti nevyužitého potenciálu jeho implementácie do procesov digitálneho marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00168-003, online
    Fedorko Richard
    Mudrík Martin
    Pollák František
    Ďalší autori Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďaďo Jaroslav (Recenzent)
    Kern Jiří (Recenzent)
    Korporácia Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu
    Vydavateľské údajePrešov : Bookman , 2012. - 415 s. [20,75 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-89568-07-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * prostredie podnikové * analýza swot * segmentácia trhu * systémy informačné * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * produkty * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * podpora predaja * predaj * distribúcia * kanály odbytové * marketing personálny * marketing služieb * plánovanie * kontrola * etika podnikateľská * kódexy etické
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01971-001, kópia titul. strany


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.