Number of the records: 1
Základy marketingu
Názov Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes Preklad názvu Rozsah využitia údajov v rámci procesov digitálneho marketingu Autorské údaje Martin Kuchta Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 1 (2020), s. 35-43 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dáta * marketing elektronický * inteligencia umelá * obchod Anotácia Rozšírenie využívania údajov v rámci procesov digitálneho marketingu. Úroveň znalostí prístupov obchodníkov založených na údajoch a na oblasti, v ktorých sú takéto prístupy použiteľné. Dostatočná informovanosť o veľkých nástrojoch na spracovanie údajov a umelej inteligencie a odhalenie v súčasnosti nevyužitého potenciálu jeho implementácie do procesov digitálneho marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00168-003, online Fedorko Richard Mudrík Martin Pollák František Ďalší autori Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďaďo Jaroslav (Recenzent) Kern Jiří (Recenzent) Korporácia Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu Vydavateľské údaje Prešov : Bookman , 2012. - 415 s. [20,75 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-89568-07-9 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * prostredie podnikové * analýza swot * segmentácia trhu * systémy informačné * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * produkty * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * podpora predaja * predaj * distribúcia * kanály odbytové * marketing personálny * marketing služieb * plánovanie * kontrola * etika podnikateľská * kódexy etické Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01971-001, kópia titul. strany
book
Number of the records: 1