Number of the records: 1
Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní
Title Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní Author info Helena Labská Author Labská Helena Source document Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 47-56 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * študenti * komunikácia marketingová * reklama * rozhodovanie nákupné Annotation Všeobecným cieľom marketingovej komunikácie je ovplyvniť nákupné správanie spotrebiteľa. ELM - model spracovania informácii na tvorbu presvedčenia. Presvedčovacia reklama – spotrebiteľské postupy spracovania informácií. Spotrebiteľské chápanie dvoch ciest (hlavnej a periférnej) k presvedčeniu. Zainteresovanosť spotrebiteľa na nákupnom rozhodnutí. Komunikácia so stálymi zákazníkmi a presvedčovanie. Database ARTICLES References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1