Number of the records: 1  

Customer capital as a key factor of e-commerce market development

  1. Title Customer capital as a key factor of e-commerce market development
    TranslationZákaznícky kapitál ako kľúčový faktor rozvoja trhu elektronického obchodu
    Author infoDalibor Gottwald, Libor Svadlenka, Hana Pavlisova
    Author Gottwald Dalibor
    Co-authors Švadlenka Libor
    Pavlisová Hana
    Source document Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 18, no. 3 (2016), pp. 28-33. - Žilina : University of Žilina, 2016. ISSN 1335-4205
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords maloobchod * obchod * obchod elektronický * zákazníci * kapitál * správanie spotrebiteľa * psychológia * ekonómia behaviorálna * komunikácia * Európska únia
    AnnotationTeória plánovaného správania (theory of planned behaviour, TPB). Určenie kľúčových premenných pri predpovedaní rozvoja e-obchodu z pohľadu zákazníckeho kapitálu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.