Number of the records: 1  

Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany

  1. Title Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany
    TranslationDigitálna značka regionálnych vinárskych spoločností na Slovensku, v Českej republike a Nemecku
    Author infoLucia Coskun, Branislav Mišota, Milan Čáky, Eduard Hyránek
    Author Coskun Lucia
    Co-authors Mišota Branislav
    Čáky Milan
    Hyránek Eduard EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part II.. Pp. 328-338 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel vinársky * porovnanie štatistické medzinárodné * značky * regióny * digitalizácia
    AnnotationRegionálna značka ako významná úloha vo vinárskom priemysle. Analýza v budovaní značky regionálnych vinárskych spoločností v troch krajinách EÚ. Hodnotenie troch kategórií: vlastnosti webových stránok, portfólio sociálnych médií a komunikácia / obsahová stratégia. Vzájomné porovnanie výsledkov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00108-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.7 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.