Number of the records: 1
Strategický manažment identity mesta: corporate identity alebo place branding?
Title Strategický manažment identity mesta: corporate identity alebo place branding? Translation Strategic management of city identity: corporate identity or place branding? Author info Matej Jaššo, Michal Hajduk Author Jaššo Matej Co-authors Hajduk Michal Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 22-32. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords budovanie značky * marketing mestský * identita * manažment * štruktúra sídelná * mestá Annotation Identita mesta, jej zachovanie, manažment, perspektívy a sociálna dynamika s ňou spojená boli predmetom mnohých výskumov na lokálnej, regionálnej, národnej aj celoeurópskej úrovni. Európsky priestorový rozvoj založený na vyprofilovanej teritoriálnej a sociálnej kohézii miest a regiónov je proces prekračujúci púhu agregáciu priestorových štruktúr. Podpora jedinečnej a konkurencieschopnej identity európskych miest sa stala zvlášť dôležitou práve teraz, keď mestá čelia tlakom globálnych kríz, pokúšajúc si uchovať svoj ekonomický, demografický a sociálny potenciál. Identifikácia s mestom, jeho pozitívna akceptácia obyvateľmi a ich ochota participovať na jeho priestorovom rozvoji sa stala významnou zložkou teritoriálneho kapitálu. Stručný pohľad na efektivitu jednotlivých nástrojov strategického manažmentu identity mesta a na proces integrácie identity mesta do moderného strategického plánovania. Teória a aplikácia nástrojov Place Branding a Corporate Identity mesta, ich vzájomný vzťah a obsahový prienik. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 534.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1