Number of the records: 1  

Alternative roles of consumer confidence in forecasting consumption: evidence from European countries

  1. SYS0230239
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231204091950.1
    100
      
    $a 20170518a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Alternative roles of consumer confidence in forecasting consumption: evidence from European countries $f Jana Závacká
    330
      
    $a Použitie prediktívnej sily indikátora spotrebiteľského sentimentu na prognózovanie výdavkov na spotrebu. Návrh na rozlišovanie dvoch faktorov, ktoré ovplyvňujú míňanie: príjem a sila dôvery.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0276816 $1 011 $a 1212-3951 $1 200 1 $a Ekonomická revue $d Central European review of economic issues: scientific journal of Faculty of Economics, VŠB-Technical University of Ostrava $v Roč. 19, č. 4 (2016), pp. 133–142 $1 210 $a Ostrava $c VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta $d 2016
    541
    1-
    $a Alternatívne úlohy dôvery spotrebiteľov pri predpovedaní spotreby: Dôkazy z európskych krajín
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004975 $a príjmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004830 $a predvídanie vedecké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0066466 $a Závacká $b Jana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170518 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.