Number of the records: 1
Alternative roles of consumer confidence in forecasting consumption: evidence from European countries
SYS 0230239 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231204091950.1 100 $a 20170518a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Alternative roles of consumer confidence in forecasting consumption: evidence from European countries $f Jana Závacká 330 $a Použitie prediktívnej sily indikátora spotrebiteľského sentimentu na prognózovanie výdavkov na spotrebu. Návrh na rozlišovanie dvoch faktorov, ktoré ovplyvňujú míňanie: príjem a sila dôvery. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0276816 $1 011 $a 1212-3951 $1 200 1 $a Ekonomická revue $d Central European review of economic issues: scientific journal of Faculty of Economics, VŠB-Technical University of Ostrava $v Roč. 19, č. 4 (2016), pp. 133–142 $1 210 $a Ostrava $c VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta $d 2016 541 1-
$a Alternatívne úlohy dôvery spotrebiteľov pri predpovedaní spotreby: Dôkazy z európskych krajín 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004975 $a príjmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004830 $a predvídanie vedecké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0066466 $a Závacká $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170518 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1