Number of the records: 1  

Informačné zdroje a skúsenosti z praxe pri tvorbe podnikového marketingového informačného systému (MRIS)

  1. Title Informačné zdroje a skúsenosti z praxe pri tvorbe podnikového marketingového informačného systému (MRIS)
    TranslationInformation Sources and Practical Experience in the Development of Corporate Marketing Information System
    Author infoVojtech Kollár, Ladislav Faith
    Author Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Faith Ladislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. Roč. 13, č. 1 (april 2017), s. 41-52. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2017. ISSN 1337-2955
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * systémy informačné manažérske * systémy integrované manažérske * zdroje informačné elektronické
    AnnotationHlavná úloha podnikového Marketingového informačného systému. Štruktúra podnikového Marketingového informačného systému. Externé zdroje – konzultačné spoločnosti a prieskumné agentúry. Podporné systémy marketingového rozhodovania a analýzy dát.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00188-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF859.5 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.