Number of the records: 1
Informačné zdroje a skúsenosti z praxe pri tvorbe podnikového marketingového informačného systému (MRIS)
Title Informačné zdroje a skúsenosti z praxe pri tvorbe podnikového marketingového informačného systému (MRIS) Translation Information Sources and Practical Experience in the Development of Corporate Marketing Information System Author info Vojtech Kollár, Ladislav Faith Author Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Faith Ladislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. Roč. 13, č. 1 (april 2017), s. 41-52. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2017. ISSN 1337-2955 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * systémy informačné manažérske * systémy integrované manažérske * zdroje informačné elektronické Annotation Hlavná úloha podnikového Marketingového informačného systému. Štruktúra podnikového Marketingového informačného systému. Externé zdroje – konzultačné spoločnosti a prieskumné agentúry. Podporné systémy marketingového rozhodovania a analýzy dát. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00188-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 859.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1