Number of the records: 1
Produkt vzdelávacej inštitúcie a jeho vplyv na imidž vysokej školy
Title Produkt vzdelávacej inštitúcie a jeho vplyv na imidž vysokej školy Parallel title The Product of educational institution and its impact on the image of the university Author info Ľudmila Čábyová Author Čábyová Ľudmila Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 10-17 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords školy vysoké * imidž * produkty * vzdelávanie * programy študijné * absolventi Annotation Autorka sa vo svojom príspevku venuje základným podobám produktu vzdelávacích inštitúcií. Sú to základné výstupy, ktoré ovplyvňujú jej imidž. Produktom školy je vzdelávanie, absolventi, ale i jej publikácie či konferencie. Autorka sa zamýšľa nad tým, ako tieto základné typy produktov môžu pozitívne, resp. negatívne pôsobiť na imidž školy. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1