Number of the records: 1  

The Measurement of product placement

  1. Title The Measurement of product placement
    Author infoVratislav Kozák, Karel Barinka
    Author Kozák Vratislav
    Co-authors Barinka Karel
    Source document Economic annals-XXI. Vol. 161, no. 9-10 (2016), pp. 66-70. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords umiestňovanie produktov * propagácia priama * marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * médiá * reklama * meranie * efektívnosť
    AnnotationUmiestňovanie produktov možno definovať ako využitie skutočného produktu alebo služby priamo v audiovizuálnych dielach za jasne zmluvne dohodnutých podmienok. Metodika merania efektívnosti finančných prostriedkov investovaných do umiestňovania produktov v audiovizuálnych dielach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 9-10

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF464.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.