Number of the records: 1
Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities
Title Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities Parallel title Vybrané aspekty hodnotenia účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít Author info Bohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Petra Szaryszová Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Co-authors Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Szaryszová Petra EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document Europa w okresie przemian. Pp. 73-84. - Lublin : Wydawnictwo Polihymnia, 2016 / Blahun Ivan ; Bitter Oleksander. ISBN 978-83-7847-414-2 Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
Note VEGA 1/0708/14 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland Keywords marketing * banky * Slovensko * výkonnosť * výkonnosť podniku * efektívnosť * zákazníci * zisk Annotation Marketing ako pragmatická veda, ktorá ponúka riešenia ako konkurovať inak než len cenou a kvalitou. Zhodnotenie účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít v konkrétnom podniku (Tatra banka, rok 2014); návrh opatrení na zvýšenie celkovej výkonnosti. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00265-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 7.7 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1