Number of the records: 1  

Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities

  1. Title Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities
    Parallel titleVybrané aspekty hodnotenia účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít
    Author infoBohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Petra Szaryszová
    Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Co-authors Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Szaryszová Petra EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source documentEuropa w okresie przemian. Pp. 73-84. - Lublin : Wydawnictwo Polihymnia, 2016 / Blahun Ivan ; Bitter Oleksander. ISBN 978-83-7847-414-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
    NoteVEGA 1/0708/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords marketing * banky * Slovensko * výkonnosť * výkonnosť podniku * efektívnosť * zákazníci * zisk
    AnnotationMarketing ako pragmatická veda, ktorá ponúka riešenia ako konkurovať inak než len cenou a kvalitou. Zhodnotenie účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít v konkrétnom podniku (Tatra banka, rok 2014); návrh opatrení na zvýšenie celkovej výkonnosti.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00265-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF7.7 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.