Number of the records: 1
Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie
Title Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie Author info Marcela Danišová Author Danišová Marcela Source document Zisk manažment. Roč. 9, č. 6-7 (2017), s. 76-78. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing elektronický * podpora predaja * obsah * stratégia marketingová * zákazníci Annotation Hlavným účelom obsahovej stratégie je pritiahnuť potenciálnych zákazníkov. Cieľom je byť dobrý v podnikaní vďaka obsahu, ktorý musí vychádzať z podnikateľských cieľov. Aby contect marketing fungoval, musí byť obsah napr. blogu alebo videa konzistetný, relevantný, efektívny a zameraný na konkrétnu cieľovú skupinu. Na vyhodnocovaní výsledkov slúžia rôzne typy metrík ako počet registrácii do newslettera alebo vyplnenie konkrétnych formulárov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-12
article
Number of the records: 1