Number of the records: 1
Proces tvorby korporátního designu – marketér vs. grafický designér
Title Proces tvorby korporátního designu – marketér vs. grafický designér Translation The Process of corporate design creation – marketer vs. graphic designer Author info Zuzana Kupková Author Kupková Zuzana Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 34-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * dizajn firemný * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * logo * firmy * manažéri Annotation Corporate design ako neoddeliteľná súčasť komunikácie organizácie smerom na von a dovnútra. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 323.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1