Number of the records: 1
Úloha reklamy v bankovom marketingu
Title Úloha reklamy v bankovom marketingu . 1. Author info Sandra Petrovičová Author Petrovičová Sandra Source document For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. Roč. 4, č. 4 (Júl - August 2017), s. 1-5 online. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords banky * reklama * spotrebitelia * stratégia marketingová * služby bankové * produkty bankové * výskum marketingový Annotation Zhodnotenie úlohy reklamy v bankovom marketingu. Na zhodnotenie danej problematiky bol použitý dotazník, ktorého zámerom je zistiť, či reklama vplýva na rozhodovanie spotrebiteľa pri výbere bankového produktu/ služby, prípadne na výber jeho súčasnej banky. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 636.4 KB publicly available article
Number of the records: 1